Հունվար- մայիս ամիսների հաշվետվություն

Հունվար ամսից սկսած մեր ավ ու հետաքրքիր օրերը սկսվեցին:Մենք ավելի շատ սկսեցինք անցկացնել մեր իսկ մասնագիտական դասերը ունենք արդեն հոգեբանության դասաժամ որը ինձ շատ դուր է գալիս և ցանկությունս մեծ է դառնալ հոգեբան:Երբ սկսում էս խորանալ ինչ որ մասնագիտության մեջ հասկանում ես թե ինչ դժվար է և ինչքան շատ բան ունես սովորելու:

Ամեն ինչ շատ լավ է մեզ մոտ:

Շնորհակալ եմ շատ բոլորին դե լավ անկեղծ լինեմ ամենա սկզբում Սիկին Մարիետի առարկան չսիրեց հետո երբ արդեն հասկացա,որ շատ կարևոր է նորից սկսեցի և հասկացա ,որ շատ հետ եմ մնացել բայց դրանք էլ ընկան իրենց տեղը հիմա շատ հարճույքով եմ գնում դասերին և ավելի կարևորում ամեն ինչ:

Այստեղ կարող եք տեսնել իմ կատարված աշխատանքները :

Անգլերեն

Խոսքի Զարգացում

Նախադպրոցական մանկավարժություն

Հոգեբանություն

Բանահյուսություն

Մանկական գրականություն

Լանդշաֆտագիտություն

Համագործակցություն ընտանիքի և համայնքի միջև

Արատաբանություն

Ձեռարվեստ

Ձեռներեցություն

Ռուսերեն

Իրավունքի հիմունքներ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *