Մանկավարժական հոդված

  1. Կարդալ «Ապրումակցային մանկավարժություն» հոդվածը: Գրել կարծիքը ներկայացված թեմայի շուրջ:
  2. Գրել հոդված մանկավարժական որևէ խնդրի մասին: Կարևորել.
  • նախաբան
  • խնդրի նկարագրություն
  • խնդրի լուծում
  • վերջաբան

Ուզում եմ խոսել սկզբի նախադասության մասին…
Այո ճիշտ էք հիմա շատ մարդիկ ատանում են ուղակի դիպլոմ և անցնում աշխատանքի շատ ցավալի փաստ է։
Ունենք բազմաթիվ մասնագետներ ովքեր իրոք ունեն կրթություն և շատ լավ տիրանետում են իրենց մասնագիտությանը նաև կան մարդիկ ովքեր չունեն կրթություն և բութ լինելով հանդերձ փորձում են կրթել երեխաներին…
Ծնողների հետ այնպես են խոսում որ ծնողը մտածում է սա ով է որտեղից եկավ ու լինելով բութ ուզում է մեր երեխային զարգացնել
Հիմա շատ ու շատ դպրոցներում է նույն իրավիճակը որտեղ աշխատում են մարդիկ ովքեր կրթված չեն…
Անկեղծ շատ հետաճրքիր րե բովանդակալից և իրոք շատ բաներ սովորեցի որի փորձը ես չունեյի։
Շնորհակալ եմ շատ❤️

Ես իմ փորձից մի պարզ բան եմ հասկացել որ ցանկացած երեխայի հետ պետք է վրվել այնպես ինչպես բոլորի,չպետք է առանձնացնել ոչ ոքի։
Կարծում եմ,կան ծնողներ ովքեր երեխաներին լարում են մյուսների դեմ այսինքն սովորկցնում թե եթե ինչ-որ մեկը քեզ կնեղացնի նույնն էլ դու արա եթե կհարվածի դու էլ հարվածի։
Բայց ծնողներ ջան դա ճիշտ չի չպետք է նման ձև լինի երեխաներին սովորեցրեք որ եթե ձեզ հարվածում են դու էլ նույնը մի արա իրեն էլ աս որ չի կարելի ընկերներիդ հարվածել…
Խմբում ունենք երեխանդր ովքեր մեկը մյուսի հետ այնքան հաճույքով է շփվում այնշան սեր կա իրենց մեջ ,ժամանակ է գալիս երբ ես ինքս էլ եմ իրենգ հետ խաղում այն խաղերը որոնք իրենք խաղում են ազատ ժամանակ…
Երեխաներ էլ կան որ քնի ժամին մինչև իրար չգրկեն չեն քնի իրար վերմակներով ծածկում են ու հասկանում էս որ երեխան արդեն սկսում է գիտակցել որ այո օրինակ Արամը իմ ընկերն է ես պետք է խաղամ իր հետ նա իմ ընկերն է:
Ես դեռ փորձ չունեմ բայց երբ հետաքրքիր նյութեր լինեն կկիսվեմ ձեզ հետ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *