Հայրենիքին նվիրված բանաստեղծությունների վերլուծություններ

Բաննաստեղծությունները հայրենիքի մասին են ինձ շատ դուր եկավ:ենք սովորել ենք սեպտեմբերի սկզբում:Երեքն ել նվիրված են Հայրենիքին,բայց երեքն էլ շատ տարբեր են իրարից:Ամեն մեկը փորձել է արտահայտվել այնպես ինչպես ինքն է զգացել և ցանկացել արտահայտվել:

Եղիշե Չարենցի <<Հայրենիքում>> բանաստեղծությունը կարդալիս մարմնովս դող է անցնում,ամեն տառ ամեն բառ շատ գեղեցիկ է շարադրված:Շատ հրաշալի բանաստեղծություն է ես շատ եմ սիրում այդ բանաստեղծությունը:

Ավետիք Իսահակյան <<Է՜յ, ջան-հայրենիք>> սա նույն պես շատ լավ է արտահայտում իր զգացմունքները:Դե իհարկե այս մեկն էլ է շատ լավը բայց ինձ ավելի դուր է եկել Չարենցինը երևի նրանի է,որ Չարենց ավելի շատ եմ սիրում:

Համո Սահյանը նույնպես արտահայտում է իր սերը հայրենիքի նկատամբ,Համո Սահյանը ավելի զգացմունքային խոսեց դա շատ դուր եկավ ինձ:

Բոլորը ինձ շատ դուր եկան <<Շնորհակալություն իմ շատ սիրելի Պատվելի Թամարին>>

Եղիշե Չարենց

Համո Սահյան

Ավետիք Իսահակյան

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *